Park, ktorý spája

30 novembra 2006

Parkom spojení


Joj, otvorenie sa vydarilo,
takto na mňa pôsobilo ;)
v parku bolo cez deň krásne,
nad parkom v Ladcoch človek žasne.

Bolo toho veru veľa,
víkend bol ako strela.
moje dojmy su veľmi silné,
srdce k parku mi priľne.

Rýmovanie je len pre sliepky,
pripajam teda moje čriepky:

Nočná hra, vajo, rysie oči,
Porsche, baby, kamoši,
nóbl večera, Banco del Peru,
kaviar, losos, aj mušle veru.

Auto, frajerina, mikrobus,
vybavovačky mi kazia vkus,
stromy, radost, teple počasie,
polemika, sledovanie, nespanie...

8 Comments:

  • romanko.. ty trubka :) ..jak si to milo napisal.. ak by som Ti mala dat spatnu vazbu (a to by som mala, lebo mi na Tebe zalezi :)), tak by som Ti poradila, aby si si ratal slabiky.. aby rym sedel, tak musi mat rovnaky pocet slabik.. :) ..moje rysie ocko :) ale co je dobre, ze si prvy, co pripojil svoje dojmy.. hoc aj menej rytmicke ;) nuze..

    By Anonymous Anonymný, at 30 novembra, 2006 12:36  

  • Kokoooos, na tychto strankach je fakt mrtvo.. vyzivam priaznivcov ladeckeho parku, aby prispievali svojimi prispevkami.

    By Anonymous Anonymný, at 05 decembra, 2006 13:25  

  • jooooj katak:-) no co ti poviem ,vzdy ked sa divam na tuto stranku som taka dojata ,ze nevladzem ani pisat...a teraz, ked sa este aj zvianocnieva-no chudak taky citlivy clovek jak ja:-)

    By Anonymous Anonymný, at 06 decembra, 2006 14:53  

  • pripajam sa k vyzve nasej vrelemilovanej katak.. aj ja vyzinam priatelov ladeckeho parku.. coskoro tu zverejnim cislo uctu, na ktore mozete posielat svoje prispevky..

    By Anonymous Anonymný, at 06 decembra, 2006 21:59  

  • Inšpirovaný Romanečkovou básňou stvoril som túto československú ódu :

    Krovinou rezko
    blíži sa krovinorez,
    koblížka v kroví,
    no s deskou koupenou v Tesco
    blíženec s mäskom ublíži Žere?
    Kdo ví...

    By Anonymous Anonymný, at 07 decembra, 2006 21:45  

  • už som sa bala, že ste na mna zabudli. velmi sa tesim basnicke. mne este v zivote nikto basnicku nenapisal. dakujem, dakuje, dakujem, aj ked by som potrebovala vyklad niektorych rymov

    By Anonymous Anonymný, at 08 decembra, 2006 13:40  

  • Čo tým chcel básnik povedať..

    Pomedzi kriaky prichádza svižným krokom vyžíňač.
    V kriačku leží šiška.
    Ale s klasickou platňou,
    zakúpenou vo veľkom obchodnom reťazci, podobnom Hypernove, chce človek,
    narodený v znamení blíženca, nesúci bravčové karé s kosťou, spôsobiť inžinierke Žernovičovej újmu na zdraví..
    Podarí sa mu to?

    By Anonymous Anonymný, at 10 decembra, 2006 19:31  

  • No, hned mi je to jasnejsie. Dakujem

    By Anonymous Anonymný, at 11 decembra, 2006 22:22  

Zverejnenie komentára

<< Home